Thursday, September 1, 2016

How To Make a Little Girl Cry

Dobrý den. Jak se vede? Já jsem Owen. Jak můžu posloužit?
Dobrý. Já jsem Dave a támhleta holka je moje dcera. Obcházíme spolu autosalony a snažíme se něco vybrat.
To auto na které se zrovna díváte, to je krása. A za tu cenu, to je skoro zadarmo.
Ono je to vlastně vysněné auto mé dcery. Ona to teda nevěděla, dokud jsme sem nepřišli, ale teď už mi tvrdí, že bez něj odsud neodejde.
Nádherné, že? Nízká spotřeba, krásná karoserie, je jak nové.
To asi jo. Už jsme za poslední týden viděli hodně různých aut, ale nad žádným dcera nejásala tolik jako nad tímhle.
Vypadá to, že se rozhodla, že?
No, my už auto sháníme dost dlouho. Dceru už nebaví furt chodit z jedné prodejny do druhé a porovnávat ceny a poslouchat jak se ji tam snaží přesvědčit, ať koupí něco zbytečně drahého. To teď nemyslím na vás osobně.
V pohodě. Takový přístup by přece naštval každého.
No. Nejsem blbý, přece. Já poznám, když se mě někdo snaží ošidit, nebo na mě hraje nějakou habaďůru.
Přesně tak. No nic, pokud to dceři udělá radost, tak jí to auto prostě kupte, ne?
To by ona ráda.
Já se jí upřímně řečeno nedivím. Proč hledat dál, když už jste našli přesně to, co jste hledali?
Na něco se vás ještě zeptám. Tohle auto za sebou teda nemá žádné zásadní opravy? Nic tam neteče nebo tak?
No, sice už je pár roků staré, ale jak sám vidíte, je ve výborném stavu.
To jo. I když, $18,000, to je za ojetinu docela hodně, ne?
No, když zvážíte všechno kolem, není to úplně špatná cena. Navíc máme různé možnosti splácení. Mám vám o nich něco říct?
Podívejte, ono je to takhle. S manželkou jsme Adrianě řekli, že pokud si našetří $10,000 a udrží si dobrý průměr ve škole, tak až jí bude 18, přidáme jí k tomu z našich peněz dalších $5,000.
Vaše dcera si sama našetřila $10,000? Jak toho dosáhla?
Tak, že na částečný úvazek pracovala v Targetu a pak ještě hlídala děti.
A k tomu chodila do školy?
Jedna z nejlepších studentek v ročníku.
No teda. K takové dceři vám můžu jenom gratulovat.
Souhlas. Ona je šílený dříč. Jsem na ni hrozně pyšný.
No můj názor je, že taková dcera si zaslouží auto, které chce.
Jo, akorát že my máme jenom $15,000, nic víc. Vím, že to vypadá, že kecám, ale já si fakt nevymýšlím. My výš prostě jít nemůžeme.
Já vám věřím. Víte co, já půjdu zjistit jaké jsou naše možnosti. Něco bych tam mohl prosadit. Hned se vrátím.
Máte dobré zprávy?
Obávám se, že ne. Bavil jsem se s ředitelem a u těchto aut je problém v tom, že jim neklesá cena, ani když se prodají dál.
Takže manévrovací prostor malý?
Bohužel. Nemůžu jít níž než na $17,500.
Tak to asi budeme muset shánět dál. Doufám, že se nám podaří najít nějaké podobné auto.
My tady určitě máme pár jiných aut, které byste si spíš mohli dovolit.
Já bych řekl, že dcera nemá o žádné jiné auto zájem. Dívejte, ona se rozplakala. Radši půjdu za ní. No nic, díky moc.
Já jsem rozplakal malou holčičku?